Tablet Yang Mampu Dimiliki Oleh Rakyat Malaysia - Ployer Momo9 Star




Ployer Momo9 STAR (9-inci) ini bukan sekadar tablet murah yang bagus bahkan lebih dari itu! Seperti iPad, GalaxyTab, Kindle Fire, ia dibuat oleh kilang di China, dilengkapi dengan Android 4.0 terbaru (Ice Cream Sandwich), skrin 9 inci, 8G, RAM sebanyak 512MB, processor A13, Cortex A8, Mali400, kelajuan 1.0 Ghz, paparan video pada resolusi maksima 1080 piksel. 

Harga Ployer Momo9 STAR kami sekarang hanya RM499


Mengapa harga kami begitu murah? Tanpa kos iklan, kos sewa kedai dan komisen orang tengah seperti Groupon dan MyDeal. Kami membawa masuk 30 unit setiap bulan terus dari pengedar yang dilantik oleh kilang tersebut di China (terus dari kilang adalah bohong sebab kuantiti terus dari kilang mesti sekurang-kurangnay 500 unit). 
Polisi kami adalah mendapatkan keuntungan yang berpatutan dan pelanggan-pelangan dapat menikmati keseronokan tablet yang berbagai fungsi ini tanpa menghabiskan duit poketnya. Ingat, tablet murah tak semestinya tak baik. Tablet buatan China adalah amat popular di Amerika Syarikat dan Europah. Tenguklah sendiri di internet. 
Tablet yang berjenama seperti iPad dan GalaxyTab adalah untuk orang-orang yang mampu. Jika anda ingin memiliki tablet yang berfungsi macam iPad atau GalaxyTab, Ployer Momo9 STAR yang paparkan ini sesuai sekali untuk anda. 
Kebanyakan fungsi-fungsi yang terdapat di Samsung Galaxy Tab, anda boleh mendapatinya di tablet Ployer Momo9 STAR ini. Ia dilengkapi dengan WiFi, gravity sensor, Capacitive High Resolution Multi-Touch Screen, simpanan memori dalaman 8GB  dari jenis NAND-Flash, slot untuk MicroSD, Lithion bateri 4500mA/h yang tahan penggunaan hingga 7 jam.
Anda boleh melayari internet, berFacebook, mendengar lagu, menonton video, gaming dan sebagainya tanpa masalah (tanpa lagging). Selain daripada itu, ia juga adalah kamus, diary dan calculator. Ployer Momo9 STAR adalah sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa. 
Akhir sekali, bukan semua orang di kalangan kita mampu membeli tablet berjenama seperti iPad dan GalaxyTab yang berharga RM1,000 ke atas. Lagipun, setiap keluarga memerlukan lebih daripada satu tablet terutamanya keluarga yang ada Unifi di rumah. Jadi, mengapa mahu bayar lebih?
Terima kasih. 

1 comment: